Terugblik Algemene Ledenvergadering

16 maart 2024


Zo'n 30 leden (naast het bestuur) bezochten de Algemene Ledenvergadering op woensdagavond 13 maart. Het bestuur gaf een terugblik op verschillende onderwerpen. De financiƫn zien er goed uit, we hebben per saldo een positief resultaat. De contributie blijft dan ook gelijk dit seizoen. De facturen zijn inmiddels verstuurd, het verzoek aan alle leden is om deze per ommegaande te betalen. De inkomsten uit horeca zijn toegenomen, helaas zijn de kosten van de energie ook toegenomen. Maar dankzij een beter energie- en schoonmaakcontract zullen die kosten dit jaar weer gaan dalen (ook mede vanwege de led-verlichting).

Alle commissies gaven een korte presentatie van hun resultaten afgelopen jaar. Aandachtspunt blijft de verjonging van de tuinploeg; hier zijn we naarstig op zoek naar wat jongere mensen om het groen rondom het clubhuis op orde te houden. Dat doe je dan minimaal 3x een zaterdagochtend per jaar en dan hoef je geen bardienst te draaien.

De nieuwe afhangregels padel zijn bij meerderheid van stemmen goedgekeurd. belangrijkste wijziging is dat je nu 4 in plaats van 7 dagen van teovren kan afhangen en in de zomermaanden (1 april - 1 oktober) maar maximaal 2x op primetime in de avond mag padellen van dindag t/m donderdagavond. Dit is buiten de toss-avond op maandag en eventuele les. Overdag en in het weekend mag je wel onbeperkt spelen. Tevens gaan we in de zomerperiode naar een starttijd van 18.30 tot 22.30 uur, zodat we een extra speelronde hebben. Op deze manier hoopt de club dat zoveel mogelijk leden de mogelijkheid hebben om op door de weekse avonden te spelen. Download hier de nieuwe afhangregels, lees deze allemaal goed door.

Er is een toelichting gegeven op de nieuwe manier van toegang tot het clubhuis. Ook heeft Roel Boden uitgelegd wat de stand van zaken is omtrent het door de ODMH gevraagde geluidsonderzoek voor de padelbanen.

Thijs van Heteren en Klaas Andringa werden bedankt voor hun inzet voor respectievelijk de TC en de Sponsorcommissie. Saskia van der Spek stopt als secretaris van het bestuur, maar blijft de ledenadministratie doen. Ook onze penningmeester Bea Oudijk werd bedankt voor haar inzet.

Reminder: tot 1 april kan je je bardiensten nog inplannen. Doe dit op tijd, anders volgt er daarna een factuur tot afkoop van je diensten voor 25 euro per bardienst.

 

Nieuwscategorieën